שְׁאֵלָה:
איך אני יכול להימנע מלומר כל דבר שעולה על דעתי?
user145
2017-06-28 20:04:08 UTC
view on stackexchange narkive permalink

בדיוק כפי שהכותרת מרמזת, אני נוטה לומר את הדבר הראשון שעולה לי בראש.

זה לא באמת שאני מדבר יותר מדי, יותר מכך שחלק מהדברים שאני אומר נראים 'אקראיים' או קצת פוגעים / מביכים, למרות שלא התכוונתי שהם יהיו.

ניסיתי 'לחשוב לפני שאני מדבר', אבל בכל פעם שאני רגוע, אני שוכח ועושה את זה שוב.

כדי להבהיר, הם לעתים קרובות מביכים יותר מאשר פוגעים. ברצוני להימנע מהסרבול שנגרם בגלל זה.

למה אתה רוצה לשנות את זה? זה יעזור להנחות תשובה משמעותית.
ובכן, מה אני יכול לומר ... זה מביך?
יכול להיות שיש לך [ADD] (https://en.wikipedia.org/wiki/Attention_deficit_hyperactivity_disorder)? לא הייתי קורא לעצמי מוחצן, אבל אני מכיר את ההתנהגות הזו וצמצמתי אותה כבר בגלל שהיא הוספה שלי
חָמֵשׁ תשובות:
#1
+10
John
2017-06-28 20:37:45 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אנא התמקד בלהיות חיובי.

ישנן שתי שאלות שעלו במוחי כשקראתי את הפוסט שלך.

  1. מדוע אתה צריך להשיב כל כך מהר?
  2. מדוע אתה צריך לומר משהו שלילי?

איסור על בעיות רפואיות נראה כי אלה רק הרגלים שאתה עשוי לשקול לשנות.

מה דעתך על הצעה זו להתחיל בעבודה. וודא שההערה הראשונה שלך תמיד חיובית. כוונתי, כשאתה בשיחה, אמור לעצמך "אם אני אומר משהו, זה יהיה חיובי". מצא את הדבר החיובי הזה, ואז עבד אותו לשיחה. אם אתה מפתח את ההרגל הזה, הוא אמור להתחיל אותך בדרך לשלול את שני הדברים שלמעלה. אם אתה עובד בחיובי, אז תיתן לעצמך יותר זמן לחשוב מחדש על כל הערות שליליות שמפריעות לך לראש.

#2
+3
Joe S
2017-06-28 21:53:18 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אני תמיד שואל את עצמי אם מה שאני רוצה להגיד יתרום לשיחה או שאני רק רוצה להכניס את שני הסנטים שלי בלי נקודת דיבור טובה. אם בקטגוריה הראשונה, אז אני מוצא דרך לעבוד אותה בשיחה, אך לעתים קרובות יותר ממה שהייתי רוצה להודות, התשובה היא בקטגוריה השנייה ואין צורך לומר את ההערה.

ההערות המביכות / הפוגעניות ייפלו בעיקר לקטגוריה השנייה ואם תשאל את עצמך את השאלה הזו אתה תפסיק לומר את אלה בקול ובסופו של דבר יהפוך להיות מקובל לשאול את עצמך את השאלה הזו בכל פעם שאתה מדבר. p>

#3
+1
Kev Price
2017-06-29 18:05:51 UTC
view on stackexchange narkive permalink

זה נשמע כמו בעיית בקרת דחפים וזה עלול להיות מוגזם כתשובה, עם זאת -

אם אתה מתכוון לשנות את ההתנהגות שלך, זה עלול לקחת קצת זמן ומאמץ. הייתי מתחיל בלנהל יומן על המצב הרגשי שלך במצבים חברתיים ולהכיר באילו מצבים רגשיים ובאילו מצבים חברתיים יש סיכוי גבוה יותר ליצור את ההתנהגות שאתה לא רוצה.

מה שאתה מחפש הם טריגרים מוקדמים. דברים שיסמנו מראש התנהגות מסוג זה בתוכך וייתנו לך אפשרות לשנות את הדפוסים שלך.

אז אתה יכול להתחיל להתמודד עם הבעיה - אם אתה מזהה שזו תגובה רגשית או תגובה ל לחץ אז אתה יכול להסתכל על שיטות טיפול במתח, שיטות ויסות רגשי על מנת להשתלט על הבחירות והפעולות שלך.

או אולי זה דורש שיטה מכנית יותר כמו להבטיח שתספור עד 3 במצבים האלה לפני שאתה אומר כל דבר. אבל ברגע שאתה יודע שהמפעילים שלך קל יותר להכניס את עצמך למצב הזה שבו אתה מפקפק במה שאתה אומר מבלי להיות כל הזמן במצב הזה. אתה לומד לתפוס את זה מוקדם.

אני בהחלט לא מטפל, ואם זו שליטה בדחפים שמשפיעה על מערכות היחסים שלך או יוצרת עליך לחץ מוגזם אז אולי כדאי לדבר עם טיפול התנהגותי קוגניטיבי. (CBT) מתרגל. יש לו שיטות שימושיות סביב בקרת דחפים ובחירות

#4
  0
10 Replies
2017-06-29 17:42:48 UTC
view on stackexchange narkive permalink

פעם הייתי עושה את זה לפעמים ואני מוצא שבדרך כלל, במקום להעלות בקול רם עלבון / הצעה קצת חכמה שתפגע במישהו, אני פשוט נשאר בשקט עד שיהיה לי משהו הגיוני לומר. הם אומרים ששתיקה זהובה או כל דבר אחר. כשאני לא מדבר, קל לי יותר לשים לב לשיחה ואז בדרך כלל אני מעלה נקודה טובה יותר מאשר העלבון האקראי שלי קצת מצחיק, אבל פוגעני.

תופעת הלוואי היחידה בשיטה זו היא לפעמים אתה באמת רוצה שאנשים מסוימים שלא יפסיקו לדבר יוכלו לשתוק.

#5
  0
Tom Au
2017-06-30 21:04:19 UTC
view on stackexchange narkive permalink

נהנתי מתחושה חזקה שכל מה שאגיד עלול להיות שגוי. (לעתים קרובות, זהו למעשה המקרה.) זה לא מנע ממני לומר את הדברים הלא נכונים, אבל זה כנראה האט / הפחית את קצב ההתרחשות.

נראה שאתה מקבל את התחושה הזו. גם כן. אם היית יכול לשלב את זה בתודעה שלך, כמוני, זה עשוי להרגיע את הלהיטות שלך להגיב, לפחות "באופן מיידי." ״הארה הייתה אומרת. דרך נוספת להסתכל עליו היא "מה שאתה לא אומר, אתה לא צריך להתנצל עליו" (או להרגיש מביך).



שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 3.0 עליו הוא מופץ.
Loading...